18 Nisan 2012 Çarşamba

Herşey İstanbul

Antalya'da miss gibi güneşli 2 günün ardından, İzmir'de fırtına.. Hem de bildiğin herşeyi uçuran, kocaman kocaman bembeyaz köpüklü dalgalar yapıp, kayalara çarptıran cinsten..
Dün, Antalya'da falezlerden dümdüz masmavi denizi seyretmeye doyamamıştım, bugünse yağmurlu gökyüzünün altındaki çıldırmış gri denizi seyretmeye doyamadım.
Peki aslında hangisini seviyorum ?? Bulutsuz yumuşacık masmavi gökyüzünü mü? Gri bulutlarla üstüme düşücekmiş gibi duranını mı? Hangi denizi? Hangi gökyüzünü? Hangi havayı? ...
Karar vermiycem. Hepsini seviyorum. Hepsini yaşamak istiyorum. Hepsiyle yaşamak istiyorum. Ben İstanbul'da yaşamak istiyorummmmmmmmmmm !!!!! Herşey istanbula çıkıyor, her yolu ona bağlıyorum, hep sonunda ona ulaşıyorum.
Bana 'İstanbuuuuul' diye bağıran herşeyi topladığım ilk 'kes-yapıştır'ım .
Köprü, kocaman pencereler, kelebekler, ahşap eski masalar, güzel kadehler, pembe yeşil maviler, çiçekler yapraklar, kuyruklu arabalar, en güzelinden çantalar, filmler kitaplar sergiler, güzel mutfaklar, yemekler, tatlılar, her çeşidinden manzaralar, tüm çirkinlikler, en güzeller.. Herşey İstanbul

1 yorum:

  1. İstanbul.. rüya şehir. biz de hep uykuda olsak hep rüya görsek.. uyanınca gözlerimizi sımsıkı kapatıp devam ettirmeye çalışsak rüyayı!

    YanıtlaSil