23 Nisan 2012 Pazartesi

bazı ayrıntılar gülümsetiyor

Mesela turuncu odamdaki 'İstanbul diye bir şehir var!!' şeklinde bağıran fotoğraflar,yazılar.. Mutlu oluyorum demeyelim de gülümsüyorum işte onlar gözüme çarpınca.. Olumlu birşey değil mi bu birkaç tane, ordan burdan kestiğim kağıtların bana yaptığı?? Gülümsemek güzel birşey.


Renkli dağınıklığım, çiçekli fincanlarım.. Seviyorum bunları. Sevdiği şeyler mutlu eder insanı (tamam bazen). Dağınıklık güzel birşey.


Kahve!! Herşeye yakın birşey. Rafım hiç boşalmasın. 


Kahve güzel birşey.


Çayımın ve meyve dilimlerimin renk uyumu.. Güzel görünmüyorlar mı?? Yıldız meyvelerden lezzetli bir kolye olabilirmiş aslında, şuan farkediyorum :)) Görsellik güzel birşey. Bazen gülümsetenlerden..


Gecenin bir vakti kutularımı çekmecelerimi boşaltıp, deniz ile birlikte kumaşlar, kurdaleler, tokalar, boncuklar ve daha birsürü ıvır zıvır içinde boğulmak.. 


Sabahın 4'ünde de ortaya bu eğlenceli kolyelerin çıkması.. Bu da güzel birşey, hem de çok.


Son olarak da tatlı bir arkadaşımın hediyesi olan, bu muhteşem renkli bahar çiçeklerimin hergün yeni bir çiçek açması.. Çoook çook güzel birşey.


Küçük küçük birsürü ıvır zıvırım var bunlara benzer. En başta dediğim gibi mutlu ediyorlar beni diyemesem de gülümsetiyorlar. 
Sanki çocukmuşum gibi, hep çocukmuşum gibi.. 23 Nisan'ımız kutlu ve çoooook mutlu olsun !!






3 yorum: