16 Ağustos 2013 Cuma

Çok Hoşsun Kaş

   Az laf, çok fotoğraf diyorum ve sizi Kaş'ın en sevdiğim küçük sokakları ile başbaşa bırakıyorum.

   Küçük bir öneri ; Kuytu. Ayaklarınızı uzatıp kendinizi evinizde hissedebileceğiniz, inanılmaz rahat bir mekan. Hatta garsondan bir şey istediğinizde 'kalk kendin al' şeklinde bir tepkiyle karşılaşabilirsiniz desem evet abartmış olurum. Ancak anlatmak istediğim şu, kabalıkla alakası olmayan bir rahatlık Kuytu'da var olan. Kaş'a giderseniz kesinlikle Kuytu'ya uğrayıp keyfini çıkarın. Ancak menünün yarısının eksik olması ihtimalini aklınızın bir köşesinde tutun ve buna takılmayın. Domatesleri yoksa size fesleğen önericeklerdir :))
   Son olarak yükseklerden 2 fotoğrafla Kaş'a veda edelim.

6 yorum:

  1. bu sabah orada uyanmayı çok isterdim.. nasıl huzur dolu fotolar öyle..

    YanıtlaSil
  2. of harika fotolar :) bende suan burada kahvaltı yapayım isterdim o sokaklardaki kafelerde :)

    YanıtlaSil
  3. Tatile geri donmeyi oyle istedim ki bu fotograflardan sonra, oh mis gibi... Icim acildi ^^

    YanıtlaSil