20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bazen Sadece Siyah Beyaz Görünür


   Ancak gerçekte pespembedir rengarenktir :))


   Doğumgünü haftam (!) çok mutlu çok renkli geçmekte. Şeffaf severim dedim şeffaf aksesuarlara boğuldum. Mint severim dedim mint bluzlara eteklere boğuldum. Varlıkları ve hediyeleriyle beni mutlu eden insanlar size bayılıyorummmm !!


   Bulanık ve renksiz günlerin arkasından,


   ..mutlaka berrak mı berrak, pasparlak, fosforlu günler geliyor :)) ve ben bu günleri şuan takı tokayla sembolize ettiğimin farkına varıyorum. Bu postu hazırlamak için pc başına otururken amacım sadece en yeni takılarımdan en sevdiklerimi göstermekti oysa :/


   Göstermek istediğim bir şey daha vardı. Handan'ımın hediyesi, yanında tatlı mı tatlı notu ve tüm bu yerleri görmem dileği ile bir seyahat ajandası. İçinde seyehatler için en gereklilerinden, aklınıza gelebilicek her türlü bilgi var. Ben kendisine bayıldımmmm!!
   Yeni yaşımdan dileğim; ajandamda boş sayfa kalmasınnn!!!!


   Günüm Çiçekliköy'de, keyifli çok lezzetli bir pazar kahvaltısı ve canlanan 'armparty'lerim ile başladı :)) Bu hafta güzel olucak..
   Sizin için de öyle olsun, rengarenk, süper enerjik ;)

2 yorum:

  1. Ahh kankim o Sindirella ayakkabılar, bu renkli hayat.. şimdi gelsem süslensek püslensek hoop Alsancağa gitsek keşke..

    İyi ki doğduunn <3

    YanıtlaSil