22 Nisan 2013 Pazartesi

Küçük Tatiller - Antalya

Şu anki yorgunluğumu anlatabilmemin imkanı yok! Gezmiycem! Bu küçük, bayıldığım, harika gezilerime bir ara vericem. Çünkü gezicem diye kendimi hırpaladığımın farkına vardım. 5 gündür inanılmaz yoğun ve hasta olarak çalışıyorum.Gün itibariyle de kendileri için çıldırdığım, iki off güne sonunda kavuşmuş bulunmaktayım. Şükürler olsun !!
   Bugüne kavuşana kadar şunları yaşadım.
   *5 gün iş, 5.günün sonunda evime uğramadan 2günlük Antalya
   *2 gün Antalya'dan sonra yine evime uğramadan direk iş, birbirine benzer 5 gün daha
   *5 günün sonunda 2 gün İstanbul (Ağva), hasta olarak İzmir'e dönüş bir kaç saat uyku ve 5 gün hasta iş :/
   Veeeeee bugün o zorlu beş günün bitiş günü.. Ve 2 gün.. Ve iki gün 'Home Sweet Home!!!'  Ve evet rüya gibi..

Şimdi hadi biraz Antalya diyelim.

Dünyanın en güzel hostesinin 2 gün Antalya yatısı varmış hem de benim tatil günlerimle çakışmış. Bunu asla kaçıramam dedim ve kendimi Antalya'da buldum. Delirmiş rüzgarda en sevdiğim manzarada falezlerde kahvelerimizi içtik, gezdik tozduk, birbirimize kendi seçtiğimiz doğumgünü hediyeleri ve kartları aldık, açık sürpriz niyetine :) creme brule ve big bubble lı dev dondurmalar yedik. Baharda sıcacık Antalya'nın keyfini çıkardık.

Çok sevdiğimiz The House Cafe'de, en sevdiğimiz 'kahvaltı' keyfimiz 3 saat kadar sürdü ve tatlı garsonlar sürekli bize çay servisi yapmaya hiç bıkmadılar :)

Ve taş duvarları, yolları, eski evleri, butik otelleri, kafeleri, manzarası, tüm mekanlarıyla Kaleiçi'ni yine çok sevdik, yine hiç doyamadık.