26 Mart 2013 Salı

Açık ve net.. İstanbul'a aşığım

   Bir kaç hafta önce, birden karar verip 2 gün (sadece 1 gece) için İstanbul'a gitmiştim. Deniz ve Ella'nın benim için hazırladıkları program ile tabi bu 2 gün, 2 hafta doluluğunda geçti. En sevdiğim anlardan sizin için biraz seçmeye çalıştım. Her defasında daha çok, çook daha çok aşık oluyorum bu büyülü şehre.




   Karaköy'e neler olmuş öyle.. Karabatak'ta içtiğim kahve en lezzetli,
   Çukurcuma yokuşları, antikacılar, eskiciler ve çoook uzun süre görmeyi beklediğim Masumiyet Müzesi en ilham verici,
   Galata civarları en renkli, en tasarım dolu, en özlediklerimden,
   Bebek sahil en taze, miss boğaz havalı anlarım oldu..


   City's Mahalle, gerçek bir mahallede bulabileceğiniz herşeyi ve hatta daha fazlasını barındırması nedeniyle çok hoş bir mekan. Herşeyi düşünmüşler, süper diye içimden geçirirken bir yandan da sadece çok soğuk ve yağmurlu günlerde tercih edebileceğimi düşünüyorum. Sonuçta dışarıda gerçek ve kocaman bir İstanbul var boğazı, Ortaköy'ü, Bebek'i, Beyoğlu'su ve daha birsürü yeriyle.


   Boğaziçi Üniversitesi.. Bu cennet parçası türünden kampüsü, üniversiteye gitmeden önce görmediğim için pek çok kez pişmanlık duymuşumdur. Çünkü görseydim eğer ne yapar ne eder, bölüm hiç farketmez, giderdim oraya diye düşünürüm zaman zaman. 5 yıl kadar o cennetin içinde yaşamak.. Rüya..


   Azıcık da yemekkkk!!!
   *Bebek Taps'te, şahane boğaz manzaralı '4 peynirli pizza'
   *Virginia Angus'ta, 'New York Burger'
   *Delicatessen'da'duble chocolate brownie' (1 kişinin tek başına yiyebileceğini kesinlikle düşünmüyorum, çok fazla yoğun) yediklerim içinde en kalorili ve kesinlikle en lezzetlileri olanlardı.

   Şimdiden özledimmm ancak 2-3 hafta kadar sonraya uçak biletimi hazır bile :))

3 yorum:

  1. Bende çok seviyorum ama nedense yaşayabileceğimi düşünmüyorum.. Gezmek için gitmeye her zaman varım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben razıyım ya.. trafiğine kalabalığına herşeyine :))

      Sil
  2. :) İstanbul aşkı güzeldir, karşılıklıdır :)

    YanıtlaSil