16 Ağustos 2012 Perşembe

Yola Çıkıyoruz

İlk durağımız daha önce de anlattığım Eski Foça'daki 'Taş Ev' oluyor. İzmir'den Çanakkale'ye uzun bir yolculuk olucak o yüzden güzel bir kahvaltı yapmamız gerekli.




Kahvaltıyı günde 3 öğün olsa yerimmm!! O derece seviyorum. Bir de herşey dalından kopma, zeytinler zeytin yağları bu kadar özel, peynirler bu kadar çeşitli ve lezzetli, yumurtalar köy yumurtası olursa mmmm..


Ortamı ne kadar sevdiğimi daha önce de anlatmıştım. Yemyeşil çimler üzerinde, bembeyaz tahta masa ve sandalyeler, kırmızı-beyaz ekoseli masa örtüleri ve harika müzikler.. İtiraf etmeliyim ki kahvaltı çok çok daha başarılıydı akşam yemeğimize göre. Tabi bu fikrimde benim tam bir 'kahvaltısever' olmamın katkısı büyük :) Kahvaltı sırasında istediğiniz çeşit ekmeğinizi istediğiniz kadar kendiniz kızartıyorsunuz, yumurtalar da aynı istediğiniz kıvamda kendiniz haşlıyorsunuz.. Sanki evimdeyim. Fotoğrafta annemin ekmeği zeytin yağlarına, bal kaymaklara nasıl bandıra bandıra yediğinin ispatı da var :) Doğal olarak, 'kızım koş biraz daha ekmek kızart' muhabbeti sofradan eksik olmadı. Dedim ya sanki evimdeyim :))
 O sabah hatta bütün haftasonu kimse kalori hesabı yapmadı. Ben bir 'antikalorihesapçısı' olarak işte buna bayılıyorum !!
Sıradaki postta Yeşilyurt Köyü olucak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder