19 Temmuz 2012 Perşembe

Takı Aşkına


Blog yazmaktan en keyif aldığım saatler.. Güne yeni bir postla başlamayı seviyorum, tabi bir de moccam ve Balıklıova'dan un kurabiyelerimle :)) ve fotoğraflar.. Benim bitmek tükenmek bilmeyen takı aşkım!! Dün akşam yine bulduğum herşeyi bileklerime, parmaklarıma doldurup attım kendimi dışarı. Yemeklerimizi beklerken ise işte bu fotoğraflarla uğraştım. Çünkü son yaptığım takıları size göstermek için sabırsızlanıyordummm!!
   Sol üst fotoğraf : Zincirli,rengarenk arkadaşlık bilekliğim ve taşlı bileklik.. Güzel olmamışlar mı ama ?? Diğer altın sarısı metal bileklik ise bu sıralar takı kombinlerimin vazgeçilmez parçası.
   Sağ üst fotoğraf : Koyu pembe renkli olanda bir kuş, açık pembe olanda ise Eiffel Tower bulunan yüzüklerim.. Onlarla yolumuz yeni kesişti ve iyi ki de kesişti :))
   Alt fotoğraf : Diğer bileğimde de son zamanlarda hayatımıza çıldırmışçasına giren örgü bilekliklerden 2 örneği, yine benim çok severek kullandığım kurukafalı bilekliklerimden biriyle kombinledim.

Haftanın geri kalanının hepimiz için rengarenk geçmesi dileğiyle :))

8 yorum:

  1. bileklikler ve yüzüklerin harika hepsine bittim canım :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İp yüzük çok tatlı bir fikirmiş çok sevdim, renkleri de çok güzel :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bayıldım resmen düşüp bayıldım :) harikalarr <3

    YanıtlaSil
  4. bileklere bayıldımm zımbalı gibi olan nerden? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zımbalı olan annemden. şanslıyım annemin küçük bir yeri var :))

      Sil