30 Haziran 2012 Cumartesi

Çıralı

Saat başı çıkan kalorili yemeklerin takibini bırakmadan, sabahtan akşama kadar havuz başında güneşlenmek, arada da animasyon ekibiyle lay lay lomm aktiviteleri hiç bana göre değil!!! diyorsanız; birkaç tatil alternatifim var da, onları paylaşmak istiyorum :)
Olimpos, Adrasan ve Çıralı.. Bu muhteşem üçlüye bayılıyorum.. Olimpos genç ve dinamik, Adrasan ise sakin ve huzurlu. Ancak ikisi de cenet gibi. Doğalarını birbiriyle yarıştıramam. İşte Çıralı da aynı bölgede yer alıyor. Butik otelleri ve pansiyonlarıyla doğasına zarar vermeden varlığını sürdürebiliyor. Huzur huzur huzur.. Tarzıyla Adrasan'a daha yakın duruyor. Yeşil ve mavi yine içiçe.. Hani birkaç günlüğüne kaçıp kafa dinlemek istiyorsak mükemmek bir alternatif. Ancak arkadaş grubuyla gidip, deliler gibi eğlenelim diyorsak hayırrrrr!!! Çıralı'yı harcamayalım, sıkıntıdan patladık diyerek.
Ne yiyelim diyorsak ise, birazdan göstereceğim pizzaları yemeden dönmeyelim diyorum!! Hatta hergün yiyelim. Hatta paket yaptırıp evimize götürelim, yine yiyelim. Hatta bu pizzaları yediğimiz restaurantın bir şubesi de kendi şehrimizde açılsın diye dua edelim!!



Basit ve orjinal fikirler.. Küçük cam bir mumluğa kese kağıdı geçirip, ışık oyunlarını değiştirerek atmosferi özelleştirmek işte bu kadar kolaymış. Fikir sahipleri takdirimizi kazandı :)) Sağ fotoğraftaki asma yaprağına sarılarak kızartılmış hellim peyniri, lezzetiyle, pizzalarımızı beklerken daha da heycanlanmamıza neden oldu. 
Veeeeee işte pizzalarrr!! Hem de taş fırında, odun alevinde pişmiş, incecik hamurlu olanlarından :)) Simge Restaurant'a kocaman bir tebrikler yine gelicezzz !!


Sol üst fotoğraf - Pizza Rosso : Mozarella, domates sos, kurutulmuş domates, dilim zeytin, karamelize soğan, sarımsak sos, kırmızı közlenmiş biber + ilaveten sucuk :)) içeriği ile çoğunluğun favorisi olmaya hak kazanan pizzamız. Sarımsak.. Sarımsaksız bir hayat gerçekten çok eksik tatlı olurdu benim için. Fakat pizzaya da mı sarımsak yaaa!! Abartmayalım sakinleşelimm!! derdim. Gerçekten derdim. Evet bu HATAYI yapardım. Sarımsak yine bir lezzet denizine çevirdi bir yemeği daha :))

Sağ üst fotoğraf - Közlenmiş Patlıcanlı Pizza : Mozarella, domates sos, soğan, közlenmiş patlıcan ve kırmızı biber, beyaz peynir, maydanoz içeriği ile benim pizzammm !! Patlıcan diye bir sebzemiz olduğu için bir kez daha şükretmemi sağlayan mükemmel lezzet :))

Sol alt fotoğraf - Fesleğenli Rokalı Pizza : Mozarella, pesto sos, roka, lor peyniri, çeri domates, ceviz ve nar ekşisi. Pizza yemek istiyorum ama hafif salata gibi bir şey olsun istiyorum!! diye çılgınca fikirlerimiz olduğu zaman kendimizi rahatsız hissetmeyelim. Yine imkansızı istiyorum diye püfflemek yerine, hemen bir fesleğenli rokalı pizza sipariş edelim ve bu taze tada doyamayalım.

Sol alt fotoğraf - Tavuklu Pizza : Mozarella, pesto, körili tavuk, mısır, közlenmiş kırmızı biber. İsmine bakınca bize en tanıdık lezzet, tadına baktığımızda ise en uzak lezzet olduğunu farkettiğimiz pizzamız. Farklı lezzet mi ıyyk diye düşünmeyelim. Hint esintileri taşıyan tavuklu pizzamızı da afiyetle silip süpürdük, tadını damağımızda bıraktık :)) Sadece köriye çok karşıysanız, denemeden önce bir soru işareti belirsin zihninizde. Çünkü gerçekten kuvvetli bir köri aromasına sahip bu pizza. 

3 yorum:

  1. way way wayy ne güzel de anlatmışsın şekerim ya gitmiş kadar, yemiş kadar oldum hatta tadı damağımda bile kaldı :)

    YanıtlaSil
  2. ohhh afiyet olsun canım benim :))

    YanıtlaSil
  3. hemen uygulamaya yenilikler menüme koyucam bu nefis tarifleri :)))
    birkaç ufak değişiklikle imzamı atmayı unutmadan :)

    YanıtlaSil