6 Haziran 2012 Çarşamba

Buzlu Yeşil Çay

İçelim tazelenelim.. Bu yazın ilk sıcak günlerinde, içtiğim yeşil çaydan çok da keyif almamaya başlamışken, artık buzlu çayların vakti geldi diye düşünüyorum. Bu nedenle mutfakta biraz eğlendim ve bu çayın çooooook zor (!) ve detaylı (!) yapım aşamalarını fotoğrafladım. Bu arada önce çayımın rengarenk son görünümüyle tarifime başlamak istiyorum :)


Gerekli Malzemeler
-Yeşil çay (ben tercihimi yaseminliden yana kullandım)
-Biraz sıcak su ve bolca buz
-Tercihe göre taze nane yaprakları, limon, bal, zencefil.. her ne isterseniz


Öncelikle bolca yeşil çayı az miktarda sıcak su ile demledim. Çayımı hemen içmek istediğim için sıcak suyu mümkün olduğunca az kullandım.


 Sonrasında, sürahiye demlediğim yeşil çayı süzdüm ve üzerine soğuk su ekleyerek, buzları attım. Ben sadece görsellik için renkli buz topları da kullandım. Ve evet o yeşillikler maydanoz :)) Nane yoktu ve ben çayımın üzerinde yüzen yeşillikler istiyordummm!! Emin olun maydanoz olmasaydı dereotu bile kullanabilirdim :))


Mmmm işte yaz meyveleriyle buzlu yeşil çayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder