27 Mart 2012 Salı

mocca ile hayat daha pembe

Mocca derken benim kendi kahvemden bahsediyorum 2 ölçek mocca, üzerine de ocakta ısıttığım (mikrodalga veya kahve makinesinde köpürterek ısıtılmış süt istemiyorummm) süt ve ikisinin karıştıkları anda etrafa yayılan o muhteşem koku, sonrasında da zaten yoğun mocca aroması . Yoğun günlerimde en çok bunun özlemini çekiyorum ; elimde koca bir mocca ve Vogue Türkiye yeni sayısı .. Güzel bi müziğim de olsa hiç fena olmaz . Aaaa bi de tabi penceremden odama güneş dolsun :))
Benim 'mocca'm, o iki ölçek espresso üzerine 1 ölçek çikolata tozu, süt ve biraz da süt köpüğü ile yapılan 'mocha' dan çok farklı. Şimdi bir yudum mocca daha aldıktan sonra, hayatı bugün nasıl gördüğümü aşağıdaki fotoğrafta sizinle paylaşıyorum :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder