28 Mayıs 2013 Salı

İlham - Su



    İlhamımı denizden, sudan, yazdan, ferahlıktan alıyorum ve acele bir kombin hazırlıyorum.


   Çıkış noktam; mint t-shirt, annem ve onun pazardaki meşhur standı.. Bahsettiğim stanttan her hafta evime 3-5 t-shirt giriyor ve ben de onları bayıla bayıla giyiyorum. Bu arada, t-shirtleri annemden başka bulabilen de olmuyor :))


   Ben tatil için artık gün sayıyorum :)) ya siz ?

t-shirt - pazar
boyfriend jeans - twist 
çanta - mudo
ayakkabı - ranello
gözlük - ray-ban
kemer ve siyah bileklik - mango
not defteri - D&R
kırmızı bileklik - Alaçatı'dan / zincirli renkli - kendim yaptım / kalanlar - annemin yerinden

   (Sezondan pek bir şey yok gibi, ancak hepsi kolaylıkla bulunabilecek parçalar)


2 yorum:

  1. ahh içim gitti şu an :) tam yaz kızı havası, deniz kenarı kızı, yaz akşamlarının miss kokusu.. özledikk

    YanıtlaSil