19 Mart 2013 Salı

İlham - Olsen ikizler

   Aslında daha çok kendim için blogumda bir kategori oluşturmaya karar verdim. İlham. Nedenine gelince, şu başımızın tatlı belası 'bugün ne giysem?' sorusu. Sabah işe gitmek için hazırlanma konusunda bir sorunum yok, dolapta bana en yakın olan kıyafetleri seçip üzerime geçiriyorum. Ancak, vaktim bol olduğunda, dışarı çıkmak için özene bözene hazırlanmak istediğimde sonuç zaman zaman hüsran olabiliyor.
   Acaba gardrobumun 'derinliklerinde' neler vardı ufacık bir bakıyım diyip, kıyafetlerim arasında saatlerimi harcadığım, ardından ne düşünüp de seçip çıkardığımı anlayamadığım parçaları dışarıda, üzerimde görünce yaşadığım şaşkınlık !! Sonrasında da kendimi en yakın alışveriş merkezinde bulup, hemen bi mağazaya girip, en basic türden bi t-shirt ile dışarı çıkmam.. O harcanan vakte yazık değil de ne ama ??
   İşte buna çok güzel bir çözüm buldum :) Kombinlerimi fotoğraflayıp hepsini 'ilham' kategorisinde topluycam. Artık 'gardrobumun derinliklerinde neler vardı ?' sorusu için saatler harcamaya, ardından tüm o dağınıklığı toplamak ile uğraşmaya son!!! Olleyyyy!
   Bu arada kombinlerime yakın tarzda olan ünlülerin kombinlerinin de fotoğraflarından ekliycem ki siz de seçtiğim ünlüden  ilham alarak kendi gardrobunuza bir göz atmak, kendi parçalarınızla biraz eğlenmek istersiniz belki :))




   Kızların tarzı için ihtiyacımız olanlar ; penye gibi hafif rahat bol t-shirt ve uzun etekler, bir de bolca takı..


   t-shirt: Mango (çok eski fakat pek çok markada benzerleri her sezon bulunabilir)
hırka: Mudo (sonbahar-kış sezonu indiriminin devam ettiği mağazalarda hala bulunabilir)
uzun penye etek: Urban Outfitters (Türkiye'de eksikliğini en çok hissettiğim marka)
Çanta: River Island (2 yıl kadar önce almıştım)


Kolye: H&M
Bileklikler: siyah derili Mango, yeşil ipli Forever New, dikeli olan annemin yerinden
Gözlük: Ray-Ban

   Tüm takılar geçtiğimiz kış sezonundan, dolayısıyla sezon indiriminin devam ettiği mağazalardan bulunabilirler diye düşünüyorum.

4 yorum:

  1. ohh be nasıl özlemişim senden böyle yeni postlar görmeyi :) hız kesmeden devam lütfen :) süpersinn!! ilham kaynağım sensin (kalp)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm nasıl anlıyosun beni :)) içimden gelmeden zoraki hazırlanları

      Sil
  2. İyi ki yorum bırakmışsın bloguma bende seni tanıdım böylece:) İlham almayı bende seven biri olarak dosya yapmaya başladım beğendiğim tarzları bakalım işe yarayacak mı?

    YanıtlaSil