10 Temmuz 2012 Salı

Sanırım Rüya

Benim tatlı tembel tatilimin ardından, apar topar hiç anlamadan gelen ilk iş günümün bitiminde, ahhlayıp vahhlayıp tatil fotoğraflarıma koştum. Şimdi de burdayım. Aslında en keyifle post hazırladığım anlar, sabah geç uyanıp kahvemi alıp bilgisayarımın başına geçtiğim zamanlar oluyor. Ancak dedim ya artık sabah geç kalkmak yok, en azından haftanın 4 günü :( Herşey güzel hayat güzel diyelim öyle olsun..

Ben şimdi Marmaris'ten Deniz'imi kapıp Datça Palamutbükü'ne uçmak istiyorum. Bir kez daha aynı yerleri keşfetmek istiyorum. Palamut ağaçlarının altında kahvaltıyla güne başlamak istiyorum. Kahvaltıda mekan (Dostlar) sahiplerinin kendi yetiştirdikleri armutlardan yaptıkları reçeli, yine kendi yaptıkları miss kokulu tarçınlı ev ekmeğinin üstüne sürüp, bi parça da peynir yerleştirip yemek istiyorummm. Tıka basa dolu midemle, o buz gibi ve tertemiz sularda yüzmek istiyorum. Hatta o berrak ötesi suyun, deniz suyu olduğuna yine inanmak istemiyorum. Yassı taşlarında oturup en sevdiklerim, birlikte en çok eğlendiklerimle saatlerce sohbet etmek istiyorum.



Sonrasında yine acıkalım ve akşamüzeri, bu defa masalar tam denizin kenarına kurulsun istiyorum. İşte o masalarda, biz de mükemmek bir balık sofrası kuralım ve sohbet sürüp gitsin istiyorum..


Doymadım işte !!!! Bu yaz tatile hiç doyamadımmm!! Çok istiycem yine tatilim olucak, çok inanıcam ve olucak :))

6 yorum:

  1. resimler harika.bayıldım.sofralar çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)evet çok lezzetli sofralardı

      Sil
  2. çook şükğr ki keşke orda olsam demiyorumm, ah ne güzeldii ne güzeldii diyorum :):ü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle olmasaydı böyle bir post da oluşmazdı diyorum ben de :)))

      Sil
  3. Tatil gibisi yok valla =))
    Bende senin gibi secret yapıyorum çağırıyorum tekrar tatili
    :)) sevgiler

    http://rosesapling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanınca oluyor :)) ancak gerçek tatil için bayramı bekliyorum . tatillerimiz geri gelsiiiin :))

      Sil