5 Nisan 2012 Perşembe

çirkinleri güzelleştirelim

Mesela çirkin bir gün, mesela bugün.. Sakın olduğu gibi bırakmayalım, uyumadan önce 'güzel günler koleksiyonu'muzdan birini seçelim, o güne dönelim. Fotoğraflar anılar falan filan seçin işte. O güne dönelim yeter. Ben de hemen birini seçip çıkarıyorum ve hemen ardından uyuyorum.



Paris'teyim, en yakın arkadaşımlayım. Arkadaşım ! pff çok basit oldu. Anlatamam ki onu. Mesela o ben, ben de o gibi. Mesela tam ben gibi.. Anlatamam dedim. Şu rengarenk capcanlı olayla, birlikte karşılaşmayı en çok isteyebileceğim kişiyle birlikteyim işte. Öööyle dolanıyoruz sokaklarda. Sonra bi bakıyoruz caddenin karşısında rengarenk bi bina, eğlence pencerelerinden dışarıya taşmış müzik sesiyle birlikte. Koşa koşa karşıya geçiyoruz. Girişte çok tatlı insanlar var bizi içeri çekiyorlar ve kısa bir bilgi verip elmize içecek ve atıştıracak birşeyler tutuşturup yukarıya yolluyorlar :)) TADINI ÇIKARINNN! diye de arkamızdan sesleniyorlar. Upsss ve kendimizden geçiyoruz. Her yer sanat. Her şey değişik. Kocaman bina!! İçinde herşey var. Sanatçıların hem atölyeleri hem sergileri. Bi tavandan Barby bebekler sarkıyor ama onlara Barby demeye bin şahit gerekli. Sonra bi odada Jazz yapıyorlar, azıcık dans edip başka bir odaya geçiyoruz. Gözlerimizi merdivenlerden, duvarlardan,tavanlardan ayıramıyoruz. Diğer bir odaya geçiyoruz yığılı eşyaaa ne oldukları hakkında hiç bir fikrim yok. Tavan arası veya bodrum katı gibi tıkış tıkış ve tozlu. Ancak inanılmaz ilham verici. Diğer odada yığınla yağlı boya tablolar ve boş tüpleri.. Diğerinde yığınla başka birşey, bir diğerinde çok daha fazla şey.. Doyamıyoruz bakmaya, izlemeye, dinlemeye, eğlenmeye..

Yavaş yavaş tüm ayrıntıları hatırlamaya başlıyorum. Artık uyuyabilirim ozaman :)) Bilinçaltım sende yeteri kadar veri var. Boş durma!! Uykumda yaşat bana o günü tekrardan. Bir kaç fotoğraf veriyorum ipucu ama ayrıntılar bende saklı, siz bu ipuçlarından çıkarak kendi JAZZ FESTİVALinizi düzenleyin.

İYİ GECELERRR





2 yorum:

  1. ahhh anlatılmaz yaşanır denilen cinsten :) iyiki yaşamışız o günü iyiki dalmışız o sokağa, o deli dolu apartmana :) işte şimdi rahat rahat uyuyabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Merdivenler başımı döndürdü çok güzel fotoğraflar

    Farklı bir blog keşfetmek isterseniz bloguma beklerim... ;)

    http://topukluayakkabilarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil