2 Nisan 2012 Pazartesi

bu yaz tırnaklarımız ne renk olsun ?? her renkkkkkk

Yine pazartesi yine benim günüm. Bugün muhteşem bir kahvaltıyla çok keyifli başladı. Günün kalanı için de planlar hazırda beklemekte :)) Deniz dergilere boğulmuş şekilde sezon analizleri yaparken ,ben de bloğumla başbaşa kaldım özlem gideriyorum yine moccam elimde. Geçen hafta içi bir arkadaşım 'bu yaz ne renk oje sürücez?? geçen yaz çok sevdiğim neon maviye devam edebilir miyimmmmm???' diye sormuştu. O an gözümde bir renk belirmedi ' NEEEE YOKSA SEZON RENKLERİNDEN HABERİM YOK MUUU??' ve hemen araştırmaya koyuldum :p sonrasında da bir rahatlama :)) çünkü bu sezon her renk varmış. Tırnaklar resmen birer tablo. Koyu,açık,neon,pastel,metalik,mat,donuk.. her renk tırnaklar. Tırnak dövmeleriyse çeşitlenerek varlığını sürdürüyor. 3 tırnağa farklı 2sine farklı kalan 5ine farklı renk.. Kombinler size kalmış, bu sezon ojede özgürlük artarak devam ediyor. Yine de öne çıkan tonlar yok değil. Şimdi benim favorilerime bir göz atalım.

              

Moda haftalarında bir çok tasarımcının tercihi pastel tonlardan yanaydı. Bahar aylarına bu tonların çok yakıştığını düşünüyorum. Yüksek bel çiçekli etekler,ince trikolar veya minik ceketler, üçgen burunlu stilettolar,doğal saçlar ve pastel tırnaklar.. Çok zarif olmaz mı??

Nil yeşili ve lila ikilisi.. Yaz aylarında kesinlikle favorim bu iki renk olucak. Özellikle el tırnaklarına bir renk, ayak tırnaklarına diğer renk.. Çünkü artık el ve ayaklar aynı renk olucak!!! kuralımız da kalmadı (çok mutluyum), hatta birbirine tamamen zıt renkleri birlikte kullanmaktan çekinmeyin çok daha eğlenceli olucaktır. 



Neon tonları da yaz aylarında tüm tırnaklarda görmeye devam ediyoruz. Neon ile yetinmeyip fosforlu pembesarıyeşilturkuaz .. hiçbir rengi denemekten çekinmiyoruz!!! 

'Love Retro' diyorsanız  turuncu, ve kiremit tonlarını tırnaklarda kullanarak retro görünümünüzü güçlendirebilirsiniz. 

2012 İlkbahar-Yaz sezonunda tırnaklarda her renk var veya hiçbir renk yok, seçim sizin.. 
Tek şartımız : bakımlı eller ve tırnaklar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder